Maakt dromen waar al 24 jaar | 1999-2023
Zakelijk Activering

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn voucher verlengen?

Deze informatie is alleen van toepassing op cadeaubonnen direct gekocht van onze website. Als u uw cadeaubon via een ander bedrijf heeft gekocht, contacteer ons voor verdere assistentie.

Als uw cadeaubon is verlopen dan is een reactivatie toeslag van toepassing en kan online betaald worden hier.
Als uw voucher nog geldig is maar u meer tijd nodig heeft om de belevenis te doen dan kunt u de verlenging online hier bestellen.
In beide gevallen is uw cadeaubon geldig voor een verdere 12 maanden vanaf de datum van verlenging aankoop.
Als u buitengewone omstandigheden die het deelnemen aan de experience hinderde wilt bespreken, contacteer ons dan met uw cadeaubon nummer.

Kan ik mijn belevenis veranderen?

In de meeste gevallen kunt u uw belevenis veranderen voor een ander als uw cadeaubon direct was besteld op onze website en als het nog niet geactiveerd is.
Om dit te doen volg deze instructies:

  1. Vind het product dat u wilt
  2. Klik "Koop Nu"
  3. Vul de gevraagde gegevens in
  4. Bij het betalingsscherm, type uw oude cadeaubon nummer in het "Voucher(s) inwisselen" veld
  5. Onze website zal u verzoeken het verschil te betalen als die er is
  6. Uw inwisseling is gelukt!
Ik wil meer weten over Golden Moments

Golden Moments heeft al sinds 1999 belevenissen als cadeau georganiseerd in het Verenigd Koninkrijk, Europa en verder!
Op het moment werken wij in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Ierland, Duitsland, België, Italië, Oostenrijk, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigde Arabische Emiraten, Denemarken, Nederland, Portugal, Polen en Finland - en we breiden continu uit!
Om meer te weten te komen over ons team, producten en diensten, Klik hier.

Ik zou graag een zakelijke gelegenheid willen bespreken

Ons zakelijke team zou graag van u willen horen. Wij verzoeken u om uw voorstel of vraag in te dienen bij corporate@goldenmoments.com. Als u liever met ons zou willen spreken dan kunt u ons bereiken op maandag-vrijdag van 9:00 - 17:00 met 020-7153964.

Kan ik een toeschouwer naar mijn belevenis meebrengen?
Meestal wel. Bij sommige locaties kunnen er echter voorwaarden zijn zoals leeftijdsbeperkingen of een kleine toeslag (voor verzekeringskosten, meestal inclusief versnaperingen). Bevestig dit eerst met ons bij het reserveren als u een toeschouwer wilt meebrengen.
Hoe kan ik jullie contacteren?

Wij hebben vele verschillende contacteer mogelijkheden zoals telefoon, e-mail of live chat. Klik hier om ze te zien.

Waar kan ik belevenissen dicht bij mij vinden?

U kunt onze experience map gebruiken om belevenissen dichtbij uw locatie te vinden. U kunt ook filteren met prijs, belevenis type en het aantal deelnemers.

Welke data zijn beschikbaar voor deze belevenis?
Beschikbaarheid hangt af van de belevenis die u wilt en of u in het weekend of doordeweeks wilt gaan. Data in het weekend zijn meestal populairder en worden ver van te voren gereserveerd, vooral tijdens het drukke seizoen.
Het makkelijkste wat u kunt doen als u al een cadeaubon heeft is het activeren van uw cadeaubon. Iemand van ons team zal u contacteren met de benodigde informatie voor het reserveren.
Als u geen cadeaubon heeft contacteer ons dan met uw voorkeursdata en wij zullen voor u kijken!
Ik heb mijn voucher dringend nodig!

Als u uw voucher onmiddelijk nodig heeft dan kunt u de e-mail voucher optie aanvinken bij het betalingsproces. De cadeaubon arriveert dan direct in uw e-mail inbox nadat de betaling is bevestigd.
Als u een cadeaubon per post wilt dan kunt u volgende dag bezorging kiezen (alleen voor VK) voor een extra toeslag.

Hoe lang is de levertijd?

Levertijd hangt af van het product dat besteld is.
Belevenis Bonnen
Als u een e-mail cadeaubon heeft geselecteerd, de meeste worden ontvangen binnen enkele minuten, geef dan maximaal 2 uur de tijd om de bon te ontvangen in uw e-mail. Als u het daarna nog steeds niet heeft ontvangen, check dan uw spam of ongewenste e-mail inbox omdat onze e-mails soms daarin terechtkomen.

Papier of USB cadeau boxen
Levertijd van papieren cadeaubonnen naar Britse adressen is normaal 1-2 werkdagen omdat deze worden verzonden via Eerste Klas post. Wacht a.u.b. 5 werkdagen voordat u ons contacteert als u het nog niet ontvangen heeft. De levertijd naar andere landen kan variëren en wij adviseren u daarom om ook een e-mail cadeaubon aan te vragen tijdens uw bestelling.

Tastbare producten (benoem een ster/wijnbox/krant cadeaus/etc)
Bezorgingsgegevens hangen af van het product dat u heeft besteld. Zie de product beschrijving pagina voor meer informatie.

Niet ontvangen
Wij verontschuldigen ons als u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.Contacteer ons met uw bestellingsnummer of e-mail adres die u heeft gebruikt om een bestelling te plaatsen en dan helpen wij u verder!

Is de foto die te zien is op het product of op de cadeaubon hetzelfde als wat ik zal krijgen bij de belevenis?

De foto's en afbeeldingen die worden gebruikt op onze website en het geprinte materiaal zijn alleen voor illustratie indicatie. De machines, voertuigen, vaar- en vliegtuigen, dieren en omgeving verschillen bij elke locatie en hoeven dus niet het ware beeld te zijn. Wij proberen bij alle belevenis locaties de foto's daarvan te gebruiken, waar mogelijk.

Wat is jullie terugbetalingsbeleid?

Wij kunnen u een 100% terugbetaling aanbieden verminderd met verzendings- of verpakkingskosten bij een niet verlopen cadeaubon, direct gekocht van Golden Moments, binnen 14 dagen van het bestellen onderworpen aan geschreven notificatie via post of e-mail. Na dit maar voor de verloopdatum zijn terugbetalingen onderworpen aan 25% administratiekosten, met een minimum toeslag van €15. Terugbetalingen worden altijd voldaan naar de persoon die de cadeaubon of artikel heeft gekocht. Als er betaald is met een PayPal account dan wordt het geld teruggestort op dezelfde rekening.
Sommige producten kunnen echter niet in aanmerking komen voor een terugbetaling zoals gepersonaliseerde artikelen.
Dit terugbetalingsbeleid geldt alleen voor cadeaubonnen die direct besteld waren op onze website. Als u uw cadeaubon heeft gekocht via een andere website dan zult u hen wellicht direct moeten contacteren voor informatie over hun terugbetalingsbeleid.

Kan ik de datum veranderen/de reservering annuleren?
Wanneer een datum gereserveerd is en bevestigd is kunt u de belevenis niet meer veranderen of terugbetaald worden. Bevestigings documenten met het reserverings/referentie nummer zullen worden gestuurd naar uw e-mail adres om de reservering te bevestigen. Wij vragen u om dit document aandachtig te lezen en om ons te contacteren als er veranderingen moeten worden gemaakt. Als een bevestiging niet is gestuurd binnen 14 dagen dan moet u ons contacteren. Bij het geval dat een persoon niet bij de reservering is wordt de cadeaubon geclassificeerd als een niet-komen-opdagen gebruikte cadeaubon.
Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
Al onze cadeaubonnen zijn geldig voor 12 maanden vanaf de datum van aankoop tenzij specifiek vermeldt op de product pagina of uw cadeaubon. U moet deelnemen aan uw belevenis binnen die 12 maanden anders kunnen er verlenging kosten aan te pas komen.
Ik heb een klacht

Wij verontschuldigen ons voor het feit dat er iets is misgegaan. Als u een probleem of klacht heeft tijdens uw belevenis breng het dan zo snel mogelijk ter attentie van ons management team zodat we het kunnen rechtzetten. Wij zouden graag willen dat u problemen meteen vermeldt in plaats van nadat u terug bent gekomen van uw belevenis.
Als er geen oplossing is gevonden naar uw tevredenheid op die dag stuur ons dan een klacht met alle gegevens en details inclusief uw inlos referentie nummer. Wij verzoeken u dan contact op te nemen via online e-mail formulier. Geef ons alstublieft 10 dagen voor een volledig onderzoek en antwoord.

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Wij zijn geregistreerd als een Data Beheerder en volgen stricte regels om persoonlijke gegevens veilig te houden. Wij zullen nooit uw persoonlijke gegevens verkopen.
Alle communicatie tussen uw browser en onze website is beveiligd door middel van een beveiligings certificaat geleverd door Starfield Secure Certificate Authority - zoek altijd naar het slotje wanneer u online bestelt.
Wij gebruiken WorldPay en PayPal, allebei PCI globale leiders, om uw betalingen naar ons te beveiligen. Uw kaart informatie wordt nooit opgeslagen in ons systeem.
Ons server netwerk is van ISO27001 kwaliteit.

Hoe reserveer ik een datum?

Om een datum te reserveren, klik hier en volg de instructies op het scherm.

Moet ik een specifieke datum kiezen wanneer ik een cadeaubon koop?

Nee, onze vouchers zijn open en geldig voor 12 maanden vanaf aankoopdatum. U kunt daarna de cadeaubon als cadeau geven aan de ontvanger en zij kunnen zelf een reservering bij ons maken!

Kan ik mijn cadeaubon bij een andere locatie die niet is weergegeven gebruiken?

Helaas niet, contacteer ons als u denkt dat u moeite zult hebben of heeft met het bereiken van een genoemde locatie en één van onze Experience Hunters zal proberen een alternatief voor u te vinden.

Hoe lang duren belevenissen?

De tijdsduur van de belevenis die is aangegeven bij de product beschrijvingen of op de cadeaubon is alleen ter indicatie. Wij proberen duidelijke tijdsduur indicaties te geven voor onze belevenissen waar mogelijk. Soms is dit lastig, vooral bij belevenissen die worden beïnvloed door het weer of benzine verbruik. Bijvoorbeeld, wanneer u in een vliegtuig vliegt en u een constante vlucht wilt, dan zal dat langer duren dan wanneer uw op maximale snelheid wilt vliegen.

Ik moet een reis of accommodatie planning maken voordat ik mijn cadeaubon kan gebruiken
Wij adviseren u om op uw reserveringsbevestiging met datum en tijd te wachten voordat u uw reis of accomodatie reserveert. Als een belevenis is geannuleerd kunnen wij helaas geen terugbetaling voldoen voor alle kosten gerelateerd met dit.
Moet ik een datum reserveren of kan ik gewoon bij de locatie arriveren zonder afspraak?
Voor de meeste belevenissen is ruim van te voren reserveren cruciaal. Tenzij u geadviseerd bent door één van ons, verzoeken wij u om onze activatie site te bezoeken en van daar uw reservering te maken.
Kan ik een voorlopige datum reserveren?
Omdat Golden Moments een derde partij agentschap is kunnen wij helaas niet een voorlopige datum voor u reserveren.
Ik heb moeite met het plaatsen van een online bestelling?
Geen probleem wij zijn blij om u te helpen! Wij verzoeken u ons te telefoneren zodat wij uw bestelling kunnen plaatsen via de telefoon. Ons telefoonnummer is 020-7153964.
Kan ik mijn bestelling via de telefoon plaatsen?
Geen probleem wij zijn blij om u te helpen! Wij verzoeken u ons te telefoneren zodat wij uw bestelling kunnen plaatsen via de telefoon. Ons telefoonnummer is 020-7153964.
FAQ - veel gestelde vragen
Hier vind u de informatie over het inwisselen en upgraden van uw vouchers, levertijd, het meenemen van toeschouwers, zakelijke diensten en veel meer. Alle FAQ vindt u hier
Reviews
Bungee Jump - Netherlands Deze sprong is gewoon de moeite waard !!! De mensen die het nog niet hebben geprobeerd ik raad het jullie zeker aan. chaima

Trusted by
Online hulp
Hallo, Ik ben Sophie, Heeft u problemen met het vinden van het juiste product?..